DO GÓRY

Pomoc

Logowanie i rejestracja



Produkty



Zamówienie



Dostawa







Jak uzyskać numer klienta (login)?

Jeśli nie posiadasz jeszcze numeru klienta, na stronie logowania wybierz opcję "Zarejestruj się". Następnie wypełnij formularz, w którym zostaniesz poproszony o podanie danych do faktury oraz danych teleadresowych. Twoje zgłoszenie zostanie przekazane do opiekuna handlowego, który skontaktuje się z Tobą w celu rejestracji konta w e-farutex.pl.




Powrót do spisu treści »


Mam numer klienta - jak założyć konto w e-farutex.pl?

Jeśli posiadasz numer klienta, ale nie masz jeszcze założonego konta w portalu zamówień e-farutex.pl, na stronie logowania wybierz opcję "Uzyskaj dostęp". Następnie wypełnij krótki formularz zgłoszeniowy, podaj swój numer klienta, adres e-mail i telefon kontaktowy.

W ciągu jednego dnia roboczego, konto zostanie założone. Na podany adres mailowy wyślemy potwierdzenie założenia konta wraz z danymi do logowania.





Powrót do spisu treści »




Przypomnienie hasła

Jeśli znasz już swój login, ale nie pamiętasz hasła, na stronie logowania wybierz opcję "Przypomnij hasło", następnie podaj swój adres e-mail. Hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji.

Jeśli nie pamiętasz adresu e-mail, który podałeś przy rejestracji lub masz problem z zalogowaniem skontaktuj się z nami: e-farutex@farutex.pl





Powrót do spisu treści »



Zmiana adresu email

Aby zmienić adres email przypisany do konta skorzystaj z adresu: Zmiana adresu email


Powrót do spisu treści »



Dodanie kolejnego adresu email

Aby wprowadzić dodatkowy adres email przypisany do konta skorzystaj z adresu: Dodanie kolejnego adresu email


Powrót do spisu treści »



Zarządzanie kontem

Po zalogowaniu w systemie e-farutex.pl, w prawym górnym rogu dostępny jest panel zarządzania kontem. Panel umożliwia m.in.:

    • podgląd bieżących i zrealizowanych zamówień

    • modyfikację listy ulubionych produktów

    • sprawdzenie stanu kredytu kupieckiego

    • zgłoszenie reklamacji




Powrót do spisu treści »




Dlaczego warto zamawiać przez e-farutex.pl?



Składanie zamówień poprzez system e-farutex.pl to same korzyści:


    • dostęp do pełniej oferty produktowej przez całą dobę

    • informacja o aktualnych stanach magazynowych produktów z oferty

    • ceny uwzględniające indywidualne rabaty

    • informacja o dostępnym limicie kredytowym

    • możliwość stworzenia szablonu zamówień w postaci listy produktów ulubionych

    • automatyczna rezerwacja towarów w magazynie po wysłaniu i przyjęciu zamówienia do realizacji

    • informacje o stanie zamówienia na każdym etapie jego realizacji




Powrót do spisu treści »



Jak wyszukiwać produkty?

Produkty możesz wyszukać na kilka sposobów:


    • Poprzez okno wyszukiwarki - wpisując kod produktu, nazwę, producenta lub słowo kluczowe.

    • Wybierając "kategorie" na stronie głównej. Kliknij interesujący Cię dział, np. mięso i wędliny. Skorzystaj z filtra na górze strony by wyświetlić produkty wg kategorii, producenta czy sposobu przechowywania.

    • Korzystając z listy ulubionych produktów. Wyszukuj produkty oznaczone wcześniej jako ulubione za pomocą okna wewnętrznej wyszukiwarki. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

    • Przeglądając produkty pogrupowane w menu na stronie głównej: marki własne, kuchnie, tylko u nas, czy partnerzy.



Powrót do spisu treści »




Lista produktów ulubionych

Lista produktów ulubionych służy do zapamiętywania najczęściej zamawianych produktów. Dodanie produktów do listy ulubionych znacznie usprawnia dokonywanie kolejnych zamówień. Lista ta może służyć Ci jako Twój szablon zakupów.

Jak stworzyć taką listę?

Produkty możesz dodać do ulubionych za pomocą przycisku "Dodaj do ulubionych" na liście towarowej, na karcie produktu lub poprzez zaznaczenie produktów znajdujących się w koszyku.


Na liście produktów ulubionych znajdziesz również odrębną wyszukiwarkę. Możesz z niej skorzystać, by szybko wyszukiwać produkty dodane wcześniej do ulubionych.



































Powrót do spisu treści »



Pytania do towarów

Jeśli opis na karcie produktu jest dla niewystarczający, zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą przycisku "Zapytaj o produkt". Odpowiemy na Twoje pytania najszybciej jak to możliwe.













Powrót do spisu treści »



Co zrobić, gdy brakuje produktu?

Jeżeli na e-farutex.pl nie znalazłeś interesującego Cię produktu poinformuj nas o tym. Postaramy się zaproponować Ci produkt alternatywny lub uzupełnić ofertę o brakujący asortyment. Brakujący produkt możesz zgłosić na dwa sposoby:



    • w panelu zarządzania kontem w sekcji produkty znajdziesz opcję "Poszukiwane produkty". Po jej wybraniu zostaniesz przekierowany do formularza zgłoszenia szukanego produktu

    • zgłoszenia można też dokonać bezpośrednio z poziomu wyszukiwarki produktów. Wystarczy wpisać szukany produkt, a jeśli nie mamy go w ofercie wyszukiwarka przeniesie Cię do formularza zgłoszenia produktu.





Powrót do spisu treści »



Powiadomienie o ponownej dostępności produktu

W przypadku braku wybranego produktu w magazynie możesz zapisać się na powiadomienie o jego ponownej dostępności. Wystarczy kliknąć przycisk "Powiadom mnie o dostępności produktu", który znajdziesz na karcie produktu.

Powiadomimy Cię niezwłocznie, gdy wybrany produkt będzie znów dostępny.











Powrót do spisu treści »



Jak złożyć zamówienie?




Krok 1: Dodawanie produktów do koszyka



Na karcie wybranego produktu podaj ilość w jakiej ma być dostarczony. Możesz wpisać ilość ręcznie lub użyć przycisków "+" oraz "-". Następnie kliknij ikonę "Dodaj do koszyka".





Na liście produktów możesz wybrać towary, które chcesz zamówić poprzez zaznaczenie okienka w prawym górnym rogu przy produkcie.

Możesz również skorzystać z opcji "Zaznacz wszystkie" oraz "Dodaj zaznaczone do koszyka", aby dodać do koszyka wszystkie dostępne na stronie produkty. Ich ilości skorygujesz w następnym kroku.












Możesz również skorzystać z zakładki "Ulubione" i dodać do koszyka produkty, które wcześniej oznaczyłeś jako ulubione. Wybierz produkty oraz określ ich ilości. Kliknij ikonę "Dodaj zaznaczone do koszyka".












Krok 2: Modyfikacja zawartości koszyka.



Jeśli zakończyłeś dodawanie produktów do koszyka, kliknij ikonę koszyka , aby zobaczyć jego zawartość.
Możesz jeszcze zmienić ilości produktów przy pomocy przycisków "+" i "-" i klikając "Przelicz". Jeśli chciałbyś zawrócić i dodać do koszyka inny produkt, wybierz "Kontynuuj zakupy". Jeśli zakończyłeś kompletowanie koszyka, kliknij "Przejdź dalej".




















Krok 3: Dostawa




Wybierz preferowaną datę dostawy z listy dostępnych terminów. Jeżeli chciałbyś wybrać inny, niedostępny termin dostawy, poinformuj nas o tym w polu "uwagi do zamówienia".

Sposób zapłaty jest zgodny z wcześniej ustalonymi warunkami. Ponownie wybierz "Przejdź dalej".











Krok 4: Dane i uwagi


Sprawdź dane do faktury i adres dostawy. Jeśli masz dodatkowe uwagi do zamówienia, wypełnij okienko "Uwagi do zamówienia". Jeśli wszystko się zgadza kliknij "Zamawiam".


























Krok 5: Finalizacja zamówienia

Jeśli proces zamówienia przebiegł prawidłowo, wyświetli się strona z numerem i szczegółami zamówienia. Potwierdzenie złożenia zamówienia otrzymasz również mailem.

Po weryfikacji dostępnego limitu kredytowego otrzymasz e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji oraz możliwym terminem dostawy. W tym momencie wybrane przez Ciebie produkty zostaną zarezerwowane w naszym magazynie pod Twoje zamówienie

Po zakończeniu procesu kompletacji otrzymasz od nas email z potwierdzeniem wysłania zamówienia.

















Powrót do spisu treści »


Gdzie mogę zobaczyć swoje zamówienia?

Złożone oraz zrealizowane zamówienia możesz zobaczyć w panelu administracyjnym klienta, który będzie widoczny po wybraniu opcji "Zarządzaj kontem"

























Powrót do spisu treści »




Domówienie produktów do złożonego zamówienia

Jeżeli złożyłeś już zamówienie, a chciałbyś domówić do niego kolejne produkty, przejdź do sekcji "Zarządzaj kontem". Wybierz "Bieżące zamówienia", a następie "Edytuj zamówienie".

Zostaniesz wówczas przeniesiony do koszyka z Twoim zamówieniem, w którym możesz nanieść zmiany. Za pomocą przycisku "+" możesz zwiększyć ilość zamówionych produktów, a jeśli chcesz dodać kolejne produkty wybierz "Kontynuuj zakupy".

Dodaj produkty, które chcesz domówić, do koszyka, kliknij "Przejdź dalej" a następnie kliknij "Zmień zamówienie". Potwierdzenie edycji zamówienia otrzymasz również w formie mailowej.

Funkcja edycji zamówienia jest aktywna wyłącznie do czasu zakończenia kompletowania wszystkich zamówień na wybrany dzień dostawy. Po tym czasie domówienie towaru będzie niemożliwe, a przycisk "Bieżące zamówienia" będzie nieaktywny.













Powrót do spisu treści »




Składanie reklamacji

Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, by spełniać oczekiwania naszych Klientów. Jeśli jednak będziesz mieć zastrzeżenia, w sprawie reklamacji prosimy o kontakt pod adresem dostępnym w zakładce Kontakt, lub w "Zarządzaniu kontem" - Dział Reklamacji.































Powrót do spisu treści »



Jak realizowane są dostawy?

Zamówienia realizowane są transportem własnym firmy Farutex. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówienia po wcześniejszym ustaleniu.


Powrót do spisu treści »




Jaki jest termin dostawy?

Dogodny dla Ciebie termin dostawy wybierasz z listy dostępnych terminów. Termin jest jednak uzależniony od harmonogramu dostaw w Twojej lokalizacji.


Powrót do spisu treści »



Jaki jest koszt dostawy?

Koszty dostawy zawsze pokrywa Farutex.


Powrót do spisu treści »

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij