Regulamin

POLITYKA PLIKÓW COOKIES

POLITYKA PLIKÓW COOKIES 

 

1. Usługodawca stosuje mechanizm plików cookies (niewielkie pliki tekstowe), które podczas korzystania ze strony internetowej Systemu Zamówień zapisywane są przez serwer Usługodawcy w pamięci masowej urządzenia końcowego Klienta. Pliki cookies, zapisywane przez System Zamówień, są nieszkodliwe dla urządzeń końcowych klienta, jak również dla użytkownika i jego danych. Celem zastosowania opisywanego mechanizmu jest uproszczenie i przyśpieszenie działania Systemu Zamówień (np. poprzez zapamiętanie poprzednio otwartych stron produktów i szybsze ich ponowne wczytywanie). Każdy Klient ma możliwość włączenia lub wyłączenia plików cookies w ustawieniach przeglądarki webowej, poprzez którą korzysta z Systemu Zamówień.

2. Zapisywanie oraz przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym Klienta następuje za jego zgodą.

3. Usługodawca, korzystając z mechanizmu plików cookies, może dodatkowo zapisywać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adresu IP) Klienta.

4. Pliki cookies wykorzystywane przez System Zamówień:

- nie służą gromadzeniu jakichkolwiek danych osobowych Klienta,

- nie zmieniają konfiguracji jego urządzenia końcowego,

- nie służą do instalowania bądź deinstalacji jakiegokolwiek oprogramowania (w tym: programów uznawanych powszechnie za złośliwe),

- nie ingerują w integralność systemu bądź danych Klienta,

- nie są przetwarzane przez serwisy internetowe inne niż System Zamówień,

- mogą być w każdym momencie usunięte z urządzenia końcowego przez Klienta bez porozumienia z administratorem Systemu Zamówień

5. W ramach Systemu Zamówień wykorzystywane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Pierwszy rodzaj stanowią pliki tymczasowe, które są przechowywane na urządzeniu końcowym Klienta do czasu wylogowania z Systemu Zamówień lub opuszczenia strony internetowej. „Stałe” pliki cookies przechowywane są w pamięci masowej urządzenia końcowego Klienta przez czas określony przez administratora Systemu Zamówień w parametrach plików bądź do czasu ich ręcznego usunięcia przez Klienta.

6. Pliki cookies na potrzeby Systemu Zamówień wykorzystywane są w następujących celach:

- tworzenia anonimowych statystyk pomagających zrozumieć, w jaki sposób Klienci korzystają ze stron internetowych Systemu Zamówień, co umożliwia ulepszanie jego struktury i zawartości,

- możliwości utrzymywania sesji Klienta w obrębie całej struktury Systemu Zamówień, dzięki czemu Klient ma możliwość korzystania z Systemu wprowadzając dane logowania jednokrotnie w obrębie aktywnej sesji,

- dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji Klienta oraz określenia jego profilu w celu wyświetlania Mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.

7. W przypadku kiedy Klient nie wyraża zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies, może w każdym momencie zmienić preferencje przeglądarki webowej, obsługującej na urządzeniu końcowym, System Zamówień. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są ustawieniach oprogramowania (przeglądarki webowej). Poniżej znajdują się przykłady dotyczące możliwości zmiany omawianych preferencji w popularnych przeglądarkach:

- Mozilla Firefox: www.support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka

- Internet Explorer: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies

- Google Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl

- Safari: https://support.apple.com/kb/ph21411?locale=pl_PL

8. Usługodawca informuje, że wyłączenie obsługi plików cookies (niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa oraz utrzymania preferencji Klienta) może utrudnić, a w skrajnych przypadkach uniemożliwić poprawne korzystanie z Systemu Zamówień.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij